piątek, 12 sierpnia 2011

etutor - warto poczekać

Tak, wiem - ostatnio bardzo mało piszę. Staram się to powoli zmienić.

Jednak chciałbym dzisiaj opisać ciekawy przypadek z serwisem eTutor.pl. Pod koniec lipca br. skończył mi się abonament. W zeszłym roku przedłużałem go (jeśli dobrze pamiętam) w momencie wprowadzania nowych funkcjonalności w serwisie. Zapłaciłem wtedy 99zł.

Dodam, że nowy abonament na rok kosztuje 179zł - dla jednych to dużo, dla innych mało.

Teraz abonament mi się kończył i kilka dni przed wygaśnięciem dostałem mailowe przypomnienie, że mogę przedłużyć. Stawki były podane standardowe, bez żadnych promocji. Stwierdziłem, że chyba tych 179zł jeszcze nie chcę wydawać i zobaczę co się stanie po wygaśnięciu.

Warto było poczekać. Kilka dni później (gdy już ograniczyły mi się dostępne usługi w systemie) dostałem kolejnego maila od etutora. Tym razem mam okazję do końca sierpnia kupić/przedłużyć usługi o kolejny rok w cenie 99zł.

Rozumiem właściciela eTutora, że chce zarabiać, ale takie działanie z użytkownikami chyba jest trochę krzywdzące - szczególnie dla tych, którzy chcą długo i regularnie korzystać z platformy elearningowej.

1 komentarz:

  1. akurat tej strony nie znam i nigdy z niej nie korzystalam, ale niestety.. wszedzie probuja od nas wyludzic pieniadze, a jak sie nie da no to rzucaja "ofertami"... co jest bardzo nie fair.. no bo teraz ten, ktory przedluzyl "w normalnym trybie " za te 179 zl powinien walczyc o zwrot pieniedzy, badz przedluzenie na kolejne dwa lata.. bardzo nie w porzadku sprawa.. fajnie, ze o tym, piszesz to moze ktos uniknie niczym uzasadnionej tak wysokiej zaplaty, skoro inni za to samo placa duzo mniej...

    OdpowiedzUsuń